Je staat op het punt om lid te worden van de avontuurlijkste, pleziervolste en gezelligste vereniging van Nederland. Lid worden van Scouting Vreeswijk is heel eenvoudig.

Eerst mag je drie keer gratis en vrijblijvend komen kijken bij één van de speltakken. Je wordt de eerste keer voorgesteld aan alle leidinggevenden en (jeugd-)leden van de speltak. Je doet gezellig mee met alle activiteiten en ontdekt hoe leuk het is om lid te zijn bij onze vereniging. Na drie keer zullen de leidinggevenden aan jou vragen of je lid wilt worden.

Het kan bijna niet anders dan dat je enthousiast bent geraakt en lid wilt worden. De leidinggevenden zullen alle benodigde informatie sturen per e-mail en uitleggen hoe het aanmelden in zijn werk gaat.

Wil je drie keer komen kijken? Maak dan een afspraak met de teamleider van de desbetreffende speltak. Klik hieronder op het logo van de speltak waar je wilt komen kijken.

7 - 10 jaar

11 - 14 jaar